דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לקיחת משכנתא- פנייה ליועץ משכנתאות 

מאת    [ 17/05/2011 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 2349 פעמים ]

  לקיחת משכנתא היא בהחלט החלטה רצינית שיש לתת עליה את הדעת ולהבין מלפני ומלפנים בה התהליך כרוך ומה ההשלכות שלו. בישראל בניגוד לארה"ב לדוגמא, אין הרבה מוסדות פיננסיים שמורשים להעניק משכנתא לכן ההשוואה בין התנאים השונים על פניו קלה יותר. אלא שגם בישראל, בה מספר הבנקים שיכולים להעניק משכנתא מצומצם, התהליך הינו ארוך ודורש התמצאות בשוק המשכנתאות, בעולם הפיננסי והמשפטי שכן משכנתא היא הלוואה וכמו בכל הלוואה אתם חותמים על מסמך משפטי מחייב שמחייב אתכם לעשרות שנים.

לקיחת משכנתא הינה תהליך פרוצדוראלי ארוך. היות שיעוץ המשכנתאות בבנק משרת את האינטרסים של הבנק, היו בטוחים שהמידע שאתם מקבלים הינו חלקי בלבד.  המטרה של הבנק היא למכור לכם את תמהיל המשכנתא המשתלם ביותר עבור הבנק. יועצי המשכנתאות מטעם הבנק יעניקו לכם את התנאים שמתאימים לבנק ושלא בהכרח עונים על הצרכים האמיתיים שלכם.

 להדיוטות שלא מבינים בריביות, במדדים וכולי, אין יכולת לדעת מה התמהיל הטוב עבורם. מאחר ולא כדאי להסתמך על המזל או על שיקוליו של יועצי המשכנתאות יש טעם לפנות ליועץ משכנתאות אובייקטיבי ובלתי תלוי.

פנייה ליועץ משכנתאות כרוכה בסכום לא מבוטל. יחד עם זאת, סכום זה בטל בשישים לעומת החיסכון שצעד זה יניב לכם. מדובר בחסון שיכול להגיע למאות אלפי שקלים ולסכומים ניכרים שנחסכים מדי חודש.  אם תשימו על גבי מאזניים סכום חד פעמי של כמה אלפי שקלים לעומת חסכון של שנים שמסתכם מעדרות ומאות אלפי שקלים, גם אם אין ברשותכם את עתודות הכסף הרצויות, אתם תעשו מאמץ לגייס את הסכום כדי לחסוך באופן משמעותי בהלוואה. יועץ משכנתאות לא רק מייעץ לכם מה התמהיל הנכון אלא מלווה אתכם לאורך כל התהליך וחוסך לכם את כל הבירוקרטיה המעייפת שכרוכה בתהליך זה.
ליועץ המשכנתאות כוח במשא ומתן מול הבנק שכן הוא מייצג מספר רב של לקוחות. לבנק יש אינטרס להציע לו את התמהיל הטוב ביותר מול המתחרים. חשוב להבין, ששינוי קטן בתמהיל יכול להתבטא בחסכון משמעותי מאוד.

פנייה ליועץ משכנתאות מבטיחה לפונים חסכון של זמן רב, טרטור בין הבנקים השונים, מילוי טפסים וכמובן בחירת תמהיל נכונה שתשרת אתכם עוד שנים רבות. ייעוץ המשכנתאות הוא תחום שיובא מארה"ב והחל לפרוח לפני כעשור. הצורך בישרות מעין זה עלה מאחר ובשיטות של היום נוצרו מסלולי משכנתא ותמהילים שונים שמאפשרים "משחק" מסוים בתנאי ההלוואה. אדם שרוכש נכס ועושה צעד משמעותי זה חשוב שיבטיח רכישת משכנתא אופטימאלית עבורו.

 

 

 

 

 






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב